2011-11-07

Nystart!!

Efter att ha haft sidan dåligt uppdaterad det senaste året är det nu dags för en förbättring!

Ett flertal nya produkter skall snart ut på sidan och fokus kommer ligga på kvalitativa skor, väskor och accessoarer. En del av produkterna på sidan som fortfarande finns tillgängliga kommer att listas överst på sidan innan nyheterna kommer in.

Hör gärna av er med önskningar om vad just ni letar efter så skall jag se om det finns tillgängligt.

Ser fram emot en trevlig höst och vinter med mängder med fina produkter till försäljning!

Med vänlig hälsning

// Andreas, Vintage Revival

4 kommentarer:

  1. Tjena! Jag är ute efter skor i storlek 41. Tack på förhand!

    /Björn

    SvaraRadera
  2. Hej Björn,

    Det kommer nog finnas en del skor i ca 41-42 här på bloggen och jag kan framför allt rekommendera dessa som finns till försäljning nu och bägge är mycket prisvärda och t om bättre i verkligheten än bilderna!

    http://vintage-revival.blogspot.com/2011/11/randsydda-wingtips-i-mycket-bra-skick.html

    SvaraRadera
  3. Trevligt, Andreas!
    Detta ser jag mycket fram emot!

    MVH
    Fredrik

    SvaraRadera
  4. Själv är jag en 43-a i skor. Kommer det några sådana på bloggen? Gärna double monk straps :)

    SvaraRadera